Menu Zavřít

Olympijské hry a my

5. 3. 2010
Autor: Euro.cz

Odpovídají partneři Českého olympijského týmu

(anketa 1)
Partneři českého týmu
Olympijské hry a my Odpovídá Ivan Vodička, generální ředitel České pojišťovny

1. Jaké ekonomické efekty má pro vaši společnost partnerství v Českém olympijském týmu? Generuje nové podnikatelské příležitosti? Česká pojišťovna (ČP) tímto partnerstvím vysílá signál všem současným i budoucím klientům. ČP je rychlá, známá a úspěšná, a to samé lze říci jak o olympiádě obecně, tak především o sportovcích, kteří se jí účastní. Ekonomické efekty našeho partnerství jsou pouze nepřímé a věřím, že jimi budujeme pozitivní image naší firmy na veřejnosti.

2. Je publicita vašeho partnerství uspokojivá? Rádi se spojujeme s těmi, kteří jsou špičkou ve svém oboru a hodně toho dosáhli, což neplatí pouze pro sport. Pro Českou pojišťovnu je ctí být partnerem nejlepších sportovců naší země.

3. Domníváte se, že se olympijskému hnutí podařilo de Coubertinovy olympijské principy, jako jsou přátelství mezi soupeři, čest či nezištnost, prosadit jako normu ve světovém sportu? Existuje hodně příkladů svědčících o tom, že přátelství, čest i nezištnost jsou součástí jakéhokoli sportovního odvětví. Jde však o běh na velmi dlouhou trať. K prosazování olympijských principů vede jak úsilí sportovců, tak ostražitost organizátorů.

(anketa 2)
Partneři českého týmu
Olympijské hry a my Odpovídá Jaroslav Černý, tiskový mluvčí společnosti Škoda Auto

1. Jaké ekonomické efekty má pro vaši společnost partnerství v Českém olympijském týmu? Generuje nové podnikatelské příležitosti? Škoda Auto je dlouholetým partnerem Českého olympijského výboru (od roku 1992) a dlouholetá spolupráce ve sponzoringu všeobecně je pro nás důležitým faktorem, který nám jeho prostřednictvím pomáhá budovat image a známost značky. Sponzoring Českého olympijského výboru je pro naši firmu velmi důležitou součástí celé strategie a naplňuje náš claim „Spojení nejlepších s nejlepšími“.

FIN25

2. Je publicita vašeho partnerství uspokojivá? Prezentace sponzora ČOV v rámci mediálního plnění je dána smluvně a dává nám adekvátní viditelnost. Samozřejmě že je soustředěna na období, kdy se olympijské hry konají, ale s tím musíme počítat.

3. Domníváte se, že se olympijskému hnutí podařilo de Coubertinovy olympijské principy, jako jsou přátelství mezi soupeři, čest či nezištnost, prosadit jako normu ve světovém sportu? Jistě je snahou tyto principy aplikovat a přenášet do celého sportovního světa, a nejen toho olympijského. Nemohu ale přímo posoudit, zda se to daří na sto procent u všech sportů. Je to také o individualitách a práci se sportovci v tomto smyslu již od začátku, a nejen na vrcholové úrovni.

  • Našli jste v článku chybu?