Menu Zavřít

Osobnější přístup

13. 12. 2002
Autor: Euro.cz

eBanka

PRAHA (hns) - Po ČSOB, České spořitelně či Komerční bance přichází příštího roku také eBanka s osobním finančním poradcem pro každého klienta. Zároveň se bude krátit provoz na některých pobočkách. Generální ředitel banky Radomír Lašák uvedl, že všichni klienti jeho bankovního ústavu budou informováni nejpozději do konce ledna 2003 o tom, kdo je jejich finanční poradce. Klienti si však můžou vybrat, zda budou komunikovat pouze s tímto poradcem, nebo rovněž s jinými pracovníky banky. Také budou moci nadále využívat bezplatnou klientskou linku a ostatní komunikační kanály. Banka také hodlá zkrátit na většině svých poboček otvírací dobu o jednu až dvě hodiny a o víkendu budou otevřena jen čtyři klientská centra v Praze, Brně a Ostravě. eBanka je členem skupiny České pojišťovny a jako jediná bankovní společnost poskytuje služby svým 305 tisícům klientů pouze formou přímého bankovnictví.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).