Menu Zavřít

Pivo je a není důležité

12. 6. 2006
Autor: Euro.cz

glosy Na pivu nevyděláte, ale kvalitním pěnivým mokem můžete nalákat zákazníka a zisk vám pak přinese jídlo, které zkonzumuje. Tak zní poučka jak vydělat v českém pohostinství. A co takhle nabídnout zákazníkovi speciální pivo z vlastního minipivovárku? Tohoto nápadu se začíná chytat čím dál více podnikatelů.

glosy

Na pivu nevyděláte, ale kvalitním pěnivým mokem můžete nalákat zákazníka a zisk vám pak přinese jídlo, které zkonzumuje. Tak zní poučka jak vydělat v českém pohostinství. A co takhle nabídnout zákazníkovi speciální pivo z vlastního minipivovárku? Tohoto nápadu se začíná chytat čím dál více podnikatelů. Nemá asi cenu vařit v takovémto pivovaru běžnou desítku či dvanáctku. Proto vznikají piva kopřivová, banánová, kávová, medová, medovinová. No prostě „tekutý chléb“ se dá udělat téměř z čehokoli a s čímkoliv. A může mít třeba 33 stupňů. Jak si zákazník přeje.

bitcoin_skoleni

Osobně jsem řadu takových „lektvarů“ ochutnal, ale většina z nich mi příliš k srdci nepřirostla. To ovšem nemusí znamenat, že nebudou chutnat někomu jinému. Buďme rádi, že si můžeme vybírat.

Potenciální výrobci piva, nezapomeňte však, že ať uděláte sebekvalitnější mok, tak pokud nebude hostům chutnat vaše jídlo, dobře nedopadnete. Příkladů je spousta.

  • Našli jste v článku chybu?