Ležák Pilsner Urquell byl v Německu vyhlášen za prodejně nejúspěšnější značku roku 2010 v segmentu zahraničních piv. V anketě časopisu Getränke, které se účastní především obchodníci z velkých německých řetězců, Pilsner Urquell od roku 2007 zvítězil již počtvrté.
„Čtyřnásobné vítězství v této anketě potvrzuje, že cesta budování prémiové pozice a image značky je správná. Zákazníkům je zřejmé, že je to jediný způsob, jak se pozitivně odlišit na trhu, který jinak tolik ovlivňují různé slevové akce,“ říká Frank Hoehler, ředitel zastoupení Pilsner Urquell Deutschland (na snímku).
Německo vede žebříček exportních zemí Plzeňského Prazdroje před Spojenými státy a Slovenskem. Díky silné distribuční síti je prémiový ležák Pilsner Urquell dostupný ve 1400 německých restauracích. Balené pivo je v prodeji po celém Německu ve více než 20 tisících obchodů.