Tisícovka obchodníků, dodavatelů a exportérů z pětadvaceti zemí se sešla na 11. ročníku Czech Retail Summit 2005 v pražské Sazka Areně. Zúčastnění diskutovali o budoucnosti středoevropského obchodního trhu. Ten se podle jejich názoru po vstupu České republiky do Evropské unie nachází v nové fázi.
Tisícovka obchodníků, dodavatelů a exportérů z pětadvaceti zemí se sešla na 11. ročníku Czech Retail Summit 2005 v pražské Sazka Areně.
Zúčastnění diskutovali o budoucnosti středoevropského obchodního trhu. Ten se podle jejich názoru po vstupu České republiky do Evropské unie nachází v nové fázi. Rostoucí konkurenční tlaky vyvolávají potřebu zásadním způsobem změnit dosavadní způsob řízení firem, podnikajících v maloobchodní branži. Akce si zachovala zacílení na český trh, razantně se však zvýšil počet účastníků z dalších zemí „nové“ Evropy, zejména z Polska, Maďarska a Slovenska.