Auto - reprezentaceZnačka sama je odznakem sebevědomí. Jediný na světě sériově vyráběný závodní vůz je ovšem drahá záležitost.Červený nebo ostře žlutý bývá vkus většiny majitelů značky Porsche.
Auto - reprezentace
Značka sama je odznakem sebevědomí. Jediný na světě sériově vyráběný závodní vůz je ovšem drahá záležitost.
Červený nebo ostře žlutý bývá vkus většiny majitelů značky Porsche. Carrera GT je ovšem natolik silná automobilová osobnost, že unese konzervativní metalickou šeď stejně jako křiklavé odstíny žlutozeleného žíhání, které byly k vidění na posledním tokijském autosalonu. Prezentovat svou úspěšnost automobilem, který je dlouholetým veteránem války zvané LeMans, je hodně, hodně! prestižní věc. Parkovat se dá ovšem jen výhradně na dobře střeženém parkovišti, neboť cena vozu v nejvyšší výbavě se může dotknout až osmimilionové hranice. Zato ovšem majitel bude jen velmi obtížně hledat na evropských silnicích soupeře pro auto, které pohání 5.5 litrový motor s maximálním výkonem 450 kW při adrenalinových osmi tisících otáčkách za minutu. Bez elektronického omezovače nabízí maximální rychlost 330 km v hodině i při svých čtrnácti stech kilogramech. Pro podmínky českých silnic je ale třeba brát v úvahu velmi malou světlost spodku stroje Porsche Carrera GT je jedním z mála aut na světě, které mají podobný osud jako dobré víno: jejich cena má schopnost s léty růst. I to činí krásný drahý vůz jedinečným.