Menu Zavřít

Poštovní spořitelna atakuje konkurenci

17. 10. 2005
Autor: Euro.cz

AKTUÁLNĚPoštovní spořitelna (PS) se do roku 2015, tedy za deset let, chce stát finanční jedničkou pro drobnou klientelu. Tento ambiciózní plán zveřejnili minulý týden představitelé PS a ČSOB, která je její mateřskou společností.

AKTUÁLNĚ

Poštovní spořitelna (PS) se do roku 2015, tedy za deset let, chce stát finanční jedničkou pro drobnou klientelu. Tento ambiciózní plán zveřejnili minulý týden představitelé PS a ČSOB, která je její mateřskou společností. V rámci skupiny ČSOB se PS bude profilovat více než dosud jako samostatná společnost, zavádět nové produkty (například hypotéky) i služby (mobilní finanční poradci a podobně). Hodlá také více oslovovat netradiční zákaznické skupiny (zdravotně postižení, neziskové organizace). PS má dnes dva miliony klientů, na trhu depozit a půjček se podílí 9,8 a 1,3 procenty. Do deseti let hodlá počet zákazníků zvýšit o 50 procent, na trhu depozit a úvěrů zvýšit podíl na 18, respektive 10 procent.

  • Našli jste v článku chybu?