Menu Zavřít

Pozitivní zprávy

9. 2. 2006
Autor: Euro.cz

Krátce

Zdatné seniorky
Nejnovější výzkumy Orea Hotels ukázaly, že od podzimu 2005 výrazně vzrostl počet seniorů, kteří si informace o službách tohoto největšího tuzemského hotelového řetězce hledají na internetu. V anketách převažují ženy ve věku 60-75 let. V kombinaci se službami call centra a on-line rezervačního systému nakupují pobyty v lázních i na českých horách.

Milion klientů
Služby přímého bankovnictví Servis 24 České spořitelny mají po čtyřech letech existence svého miliontého klienta. Nejčastější funkcí, kterou majitelé sporožirových účtů využívají, je zadávaní plateb, a to především prostřednictvím internetového bankovnictví.

Užitečný slovníček
Na internetové stránce České bankovní asociace (ČBA) je nyní dostupný spotřebitelský slovník základní bankovní a finanční terminologie. Nabízí 55 hesel a vysvětluje základní termíny důležité pro spotřebitele, jakými jsou například embossovaná platební karta, debetní zůstatek, p.a., IBAN, šek, směnka a podobně. Ke každému heslu jsou také přiřazeny používané názvy pro daný produkt či parametr v angličtině.

MMF24

Na pomoc podnikatelům
Do technologického inkubátoru Jihomoravského inovačního centra, komplexu podporujícího začínající podnikatele, přibylo pět nových společností, zabývajících se vývojem v biotechnologiích, letectví a telekomunikacích. Podnikům inkubátor nabízí prostory a zvýhodněné služby jako například poradenství, získávání výhodných půjček nebo zprostředkování obchodních příležitostí.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).