Menu Zavřít

Pozitivní zprávy

3. 4. 2009
Autor: Euro.cz

Krátce

Nejlepší reklamy Finanční server Měšec.cz vyhlásil vítěze ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008. Čtenářům se z 26 klipů nejvíce líbil spot České spořitelny, odborné porotě reklama společnosti Home Credit.

Prostor zdarma Společnost Vodafone umožní jako první operátor v Česku neziskovým organizacím inzerovat jejich dárcovské SMS kampaně (DMS) na ploše svých dobíjecích kuponů. Možnost celoročního využití získají vizuály kampaní, které zvítězí ve výběrovém řízení. Fórum dárců, které DMS provozuje, dosud prostřednictvím služby vybralo přes 200 milionů korun. Přihlašovat projekty lze do 15. dubna.
Více na: www.vodafone.cz/odpovednost

  • Našli jste v článku chybu?