Menu Zavřít

Přestupy

16. 12. 2019
Autor: Euro.cz

RSBC Tomáš Vysoudil • obchodní ředitel Tomáš Vysoudil se stává novým obchodním ředitelem RSBC. V investiční skupině finančníka Roberta Schonfelda je od prosince odpovědný za oblast marketingu, obchodu a udržování strategických vztahů s klíčovými partnery. Tomáš Vysoudil (47) má za sebou více než 20letou úspěšnou kariéru v pojišťovnictví. Do RSBC přichází z České pojišťovny a skupiny Generali, kde byl od roku 2015 členem představenstva ČP a předsedou dozorčích rad společností ČP Distribuce a Nadace GCP. Předtím působil pět let v Allianz pojišťovně. Působil zároveň jako místopředseda správní rady v Allianz nadačním fondu.

Tomáš Vysoudil vystudoval Univerzitu Jana Amose Komenského Praha, kde také získal doktorát z oboru andragogika a management. Je ženatý a má dvě děti.

ABB ČR

Anna Vondráčková • ředitelka komunikace Anna Vondráčková byla jmenována do funkce ředitelky komunikace pro ABB Česká republika. V pozici bude odpovědná za externí i interní komunikaci společnosti. Anna Vondráčková pracuje v ABB od roku 2015, kdy nastoupila do divize Robotika a pohony. Zde vedla marketing a marketingovou komunikaci. Po dvou letech převzala vedení marketingové komu nikace v divizi Elektrotechnické výrobky, kde působí do současnosti. Vystudovala obor marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací UTB ve Zlíně a má mnohaleté zkušenosti v oblasti marketingu a marketingové komunikace v mezinárodních společnostech, v podpoře neziskových organizací a inkubačních a akceleračních programech startupů.

ČSOB

Václav Potůček • výkonný ředitel pro oblast Compliance Ondřej Vychodil • výkonný ředitel pro oblast Lidské zdroje Blanka Horáková • výkonná ředitelka pro oblast Finance Novým výkonným ředitelem ČSOB pro oblast Compliance se stal Václav Potůček. Jeho hlavní odpovědností bude posílení role Compliance v rámci celé skupiny ČSOB. Václav Potůček pracuje v ČSOB již jedenáctým rokem, donedávna jako výkonný manažer Distribuce Poštovní spořitelny. Začínal jako manažer v Compliance - Prevence praní špinavých peněz. Poté vedl v Compliance oblast Finančních trhů, od roku 2012 pokračoval jako manažer Řízení nefinančních rizik a od roku 2016 do léta 2018 zastával pozici výkonného ředitele Obchodní podpory.

Výkonným ředitelem pro oblast Lidské zdroje se od 1. ledna 2020 stane Ondřej Vychodil. Naváže na dosavadního šéfa HR Radka Hájka, který se od listopadu 2019 ujal vedení retailové pobočkové sítě ČSOB. Ondřej Vychodil bude pokračovat v naplňování strategie skupiny ČSOB pro oblast HR nazvané Naši lidé. Ondřej zahájil svou kariéru v ČSOB v roce 2006, kdy se stal ředitelem Vztahů k investorům. Krátce vedl i útvar Komunikace, od roku 2012 pokračoval jako ředitel Strategie a od roku 2017 zastává pozici výkonného ředitele Financí ČSOB. Řízením útvaru Finance bude od 1. ledna pověřena Blanka Horáková. Ve více než 15leté kariéře ve skupině ČSOB a KBC Blanka zastávala různé analytické a manažerské role v útvarech Financí ČSOB, Financí KBC a ICT ČSOB. Během své kariéry v naší skupině, Blanka pracovala necelé dva roky v KBC financích v Bruselu. Momentálně vede útvar Skupinového controllingu a vztahů k investorům.

Škoda Auto

Pavel Jína • PR manažer a tiskový mluvčí Vítězslav Pelc • koordinátor marketingových aktivit a sponzoringu Pavel Jína (27) je od prosince ve společnosti Škoda Auto zodpovědný za PR aktivity značky Škoda v České republice.

V pozici nahrazuje Vítězslava Pelce. Ze své pozice bude zodpovídat za koordinaci marketingových a aktivaci sponzoringových aktivit značky na domácím trhu. Pavel Jína vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově, v uplynulých téměř třech letech byl součástí oddělení Komunikace produktu, kde zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq. Jeho dosavadní úkoly v Komunikaci produktu Škoda Auto převezme Martin Preusker. V uplynulých pěti letech působil v oddělení Management komunikace. Vítězslav Pelc, se přesouvá do pozice koordinátora marketingových aktivit a sponzoringu v České republice.

bitcoin_skoleni

Ze své pozici bude zodpovídat za návrh a implementaci komunikační strategie značky a podílet se na koordinaci marketingových aktivit, a to zejména s ohledem na stávající a budoucí rozvoj sponzoringových projektů automobilky Škoda Auto na domácím trhu.

  • Našli jste v článku chybu?