Martin Heřmanský, který začátkem loňského roku postoupil ve společnosti Harley-Davidson do pozice managing director strategic growth markets v regionu EMEA, znovu čelí novým výzvám. Letos v září se stal prozatímním výkonným ředitelem Harley-Davidson Kanada. Martin Heřmanský je nyní odpovědný za veškeré komerční a finanční výsledky firmy Harley-Davidson v Kanadě, včetně vytvoření a implikace střednědobého strategického plánu značky. Souběžně s kanadskou misí zůstává Martin Heřmanský i výkonným ředitelem Harley-Davidson pro strategické trhy regionu EMEA. Heřmanský začínal v Harley-Davidson v roce 2009, kdy zvítězil v mezinárodním tendru na šéfa zastoupení značky pro region střední a východní Evropy. Od té doby až do konce roku 2016 řídil z Prahy regionální kancelář pro střední a východní Evropu a vybudoval tým působící v osmi zemích.
Colliers International
Harry Bannatyne • partner and regional director Miroslav Kotek • director Lucie Řezníčková • associate
Colliers International, přední globální společnost nabízející poradenské služby v oblasti komerčních nemovitostí a investičního managementu, pokračuje v růstu, který je součástí strategického plánu posílení obchodní pozice v České republice. Průmyslovou divizi Colliers podpoří v průběhu listopadu a prosince tři noví odborníci, kteří se mají zaměřit na zlepšování služeb, poradenství a lepší pochopení potřeb a požadavků zákazníků.
Prvního listopadu rozšířili tým průmyslového oddělení Harry Bannatyne a Lucie Řezníčková. Harry nastoupil do pozice regionálního ředitele a partnera společnosti a Lucie zastává pozici associate. Od 1. prosince doplnil tento tým Miroslav Kotek, a to do pozice director. Všichni tři mají rozsáhlé zkušenosti v tomto oboru a vynikající znalost trhu, zejména Harry Bannatyne a Miroslav Kotek mají letité zkušenosti z průmyslového odvětví, kde si vybudovali silnou základnu a vynikající vztahy se zákazníky z České republiky, Slovenska i celého regionu CEE.
White & Case
Tomáš Jíně • partner
Od ledna 2019 pražská pobočka mezinárodní advokátní kanceláře White & Case LLP rozšiřuje tým osmi mezinárodních partnerů povýšením Tomáše Jíněho, který se tak stane nejmladším partnerem na tomto vrcholném postu. Tomáš Jíně je kvalifikován podle českého i anglického práva a zaměřuje se na zastupování finančních institucí a private equity klientů při mezinárodních transakcích spočívajících v dluhovém financování a finančních restrukturalizacích v regionu střední a východní Evropy. Tomáš Jíně nastoupil do pražské kanceláře White & Case v roce 2004 a během své kariéry rovněž působil v newyorské a londýnské kanceláři firmy.
Easy Software
Jaroslav Lizner • channel director
Jaroslav Lizner (38) nově zastává pozici channel director v Easy Software, jedné z největších softwarových společností postavených na open source v Česku. Jako současný obchodní ředitel a spoluvlastník firmy přibírá Lizner ke své agendě starost o partnerské sítě. Soustředit se hodlá především na trhy v Evropské unii a Severní Americe. Do společnosti Easy Software nastoupil Jaroslav Lizner v roce 2015 a od té doby vede tým prodejních talentů. Předtím pracoval jako channel sales manager v americké společnosti Verint Systems. Lizner se dlouhodobě zabývá mezinárodním obchodem se zaměřením na budování partnerských sítí. Ve svém volném čase nejraději vaří.
ZG Lighting Czech Republic
Jan Vacek • ředitel
Skupina Zumtobel Group, přední společnost v oblasti komplexního řešení osvětlení, jmenovala Jana Vacka do funkce výkonného ředitele pro Českou republiku.
Zumtobel Group se specializuje na inovativní světelná řešení, komponenty a související služby, na českém trhu nabízí profesionální osvětlení značek Thorn a Zumtobel. Jan Vacek se ředitelem ZG Lighting Czech Republic stává po více než deseti letech svého působení ve firmě.
Jan Vacek studoval elektrotechniku na Českém vysokém učení technickém v Praze a Vysoké škole báňské - Technické univerzitě v Ostravě. Ke skupině Zumtobel se připojil v roce 2008 jako projektový manažer pro klíčové zákazníky. Později vedl tým manažerů pro klíčové zákazníky jak v České republice, tak i na Slovensku.
Následně zastával pozici obchodního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku. Ve volném čase se Jan nejraději věnuje rodině, sportu a cestování.
Invia
Daniel Blažek • chief marketing officer
Cestovní agentura Invia má novou posilu. Do pozice chief marketing officer pro Česko, Slovensko i Maďarsko nastoupil Daniel Blažek. Do nové pozice si přináší zkušenosti z mediální i obchodní sféry.
V pozici marketingového ředitele nahradil Daniel Blažek Michala Tůmu, který se nedávno stal ředitelem celé společnosti. Blažek v minulosti působil například v mediální skupině Mafra a Seznam.cz.
Naposledy pak pracoval jako marketingový a obchodní ředitel nákupního rádce Heureka. V cestovní agentuře Invia bude mít na starost kompletní marketingovou strategii společnosti. V roli tiskové mluvčí nově působí také Andrea Řezníčková, která v cestovní agentuře působí již téměř dva roky. Ve své nové pozici bude zaštitovat komunikaci s médii i marketingové aktivity.