Naděžda Ptáčková bude od nynějška řídit rozvoj obou společností. V letech 2004 až 2017 působila v developerské společnosti Skanska Reality, která je součástí skupiny Skanska a zabývá se výstavbou bytů v České republice. Zde vedla několik oddělení, mimo jiné akvizice a development projektů. Od roku 2014 byla CEO společnosti.
Předtím pracovala v bance UniCredit v úseku financování nemovitostí.
Naděžda Ptáčková bude u Trei odpovědná za veškeré aktivity související s developmentem projektů komerčních a rezidenčních nemovitostí v České republice a na Slovensku. Kjejím úkolům bude navíc patřit akvizice nových pozemků.
Nordic Telecom
Jan Roule • chief commercial officer Společnost Nordic Telecom získala výraznou posilu do svého týmu před chystanou aukcí kmitočtů pro sítě páté generace.
Do pozice chief commercial officer nastupuje Jan Roule. Jan bude mít v Nordic Telecomu na starost kromě jiného nastavení efektivní obchodní komunikace a prodej Nordic 5G internetu a Nordic TV. Jan Roule absolvoval ČVUT, Fakultu elektrotechnickou, obor telekomunikace. Mimo jiné pracoval ve společnosti Radiomobil, kde pomáhal se vstupem mobilního operátora Paegas na trh. Později z pozice ředitele wholesalu a partnershipu připravoval půdu pro vstup virtuálních operátorů. Naposledy působil jako ředitel prodeje rezidentním zákazníkům ve společnosti T-Mobile, kde bylo jeho hlavním cílem výrazně zvýšit výkon celé B2C prodejní sítě. Je odborník na oblast telekomunikací a prodejních strategií, působí také jako mentální kouč mnoha vrcholových sportovců a manažerů.
Renomia
Vilém Matyáš • ředitel pro strategickou spolupráci Ředitelem pro strategickou spolupráci firmy Renomia se stal Vilém Matyáš, který se bude aktivně věnovat akvizicím a rozvoji strategických spoluprací. Ve společnosti Renomia doposud působil 11 let v pozici finančního ředitele. Vilém Matyáš měl doposud z pozice finančního ředitele na starost podporu realizace akvizic všech makléřských společností v rámci Renomia Group. Vzhledem k dalšímu plánovanému rozvoji firmy Renomia se nyní bude této agendě věnovat na plno z titulu nové funkce ředitele pro strategickou spolupráci. Pozici finančního ředitele obsadil během loňského roku Pavel Šustek, který má 23leté zkušenosti z oblastí financí a do Renomie přišel ze společnosti Atlas Copco, kde působil jako divizní viceprezident pro controlling.
Philip Morris CR
Andrea Gontkovičová • členka představenstva Peter Piroch • člen představenstva Na valné hromadě Philip Morris ČR zvolili akcionáři dva nové členy představenstva společnosti. Andrea Gontkovičová a Peter Piroch spojili velkou část své profesní kariéry s firmou Philip Morris.
Andrea Gontkovičová začala pracovat ve společnosti Philip Morris Slovakia v roce 1997. Poté střídavě působila ve společnosti ve Švýcarsku, na Slovensku a v České republice. V roce 2016 byla jmenována ředitelkou pro produkty RRP (produkty se sníženým rizikem) pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. V září 2018 se stala ředitelkou Commercial Development pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Peter Piroch zahájil svoji kariéru v roce 1993 ve Philip Morris Slovakia a poté vykonával různé manažerské pozice v oddělení prodeje a marketingu na Slovensku.
Působil rovněž ve společnosti Philip Morris International ve Švýcarsku v oddělení Business Development & Strategy pro Střední východ a Afriku a poté v oddělení RRP Strategy v Německu. Od dubna 2017 působil v pozici vedoucího produktů se sníženým rizikem B2C pro Českou republiku. V květnu 2019 byl Peter Piroch jmenován do pozice ředitele Commercial Deployment Philip Morris ČR.
HoppyGo
Brian Koslowski • provozní ředitel Matej Lupták • CMO Do vedení P2P carsharingu HoppyGo do pozice provozního ředitele nastoupil Brian Koslowski (37). Novým marketingovým ředitelem se stal Matej Lupták (26). Brian Koslowski do HoppyGo přichází z renomované komunikační agentury Wunderman, kde mimo jiné vedl úspěšný proces převedení digitálních aktivit automobilky Ford v regionu Středního východu a severní Afriky. Brian chce ve své nové pozici především úspěšně transformovat HoppyGo z lokálního lídra na poli P2P carsharingu v důležitého celoevropského hráče v tomto odvětví. Matej Lupták má za sebou v oblasti marketingu řadu velkých projektů včetně kampaně v rámci rebrandingu S-Bahn Berlin. Z pozice marketingového ředitele HoppyGo chce Matej Lupták připravit smysluplnou a efektivní marketingovou strategii a vytvořit hodnotnou značku, která bude v celém regionu střední a východní Evropy vnímána nejen coby lídr v oblasti P2P carsharingu, ale jako významný a etablovaný hráč na poli sdílené ekonomiky.