Evropské vedení společnosti Konica Minolta posílili dva Češi. Obchodní tým doplnil David Mankovický, odpovědný za oblast velkoformátového tisku a zakázkových industriálních projektů na bázi tiskových hlav Konica Minolta. Pozici manažera prodeje vlajkové lodi Konica Minolta -archového B2 inkoustového stroje KM-1 - obsadil Pavel Černý. V oblasti industriálního tisku dosáhla Konica Minolta v regionu střední a východní Evropy již více než stovky instalací. Využít potenciál tohoto segmentu dostal za úkol David Mankovický, manažer pro rozvoj obchodu v oblasti inkjetové technologie, který se má rovněž zaměřit na zavedení zcela nového produktu AccurioWide. David Mankovický se během své profesní kariéry věnoval především obchodu a dva roky také obalovému průmyslu. V polygrafii se pohybuje od roku 2015 a před nástupem do Konica Minolta působil ve společnosti HSW Signall v pozici product managera zodpovědného za HP Latex velkoformátové tiskárny a skupinu všech inkoustů pro ČR a SR. Pavel Černý nastoupil do pozice head of sales IP B2 pro střední a východní Evropu. Bude se věnovat zejména rozvoji prodeje strojů KM-1. Pavel Černý působí v oblasti polygrafie od roku 2003. Pracoval v různých manažerských pozicích s odpovědností za nadnárodní vedení obchodu ve skupině KBA.
Tesco Jiří Maňas • technology ředitel CEE
Do pozice technology ředitele pro Tesco ve střední Evropě nově nastoupil Jiří Maňas (42), zároveň se stal členem výkonného vedení Tesco. Přichází ze společnosti Home Credit ve Vietnamu, kde působil v posledních třech letech jako chief information officer a chief technology officer. Má bohaté zkušenosti v oblasti bankovnictví, financí alT aje držitelem ocenění
ASEAN CIO 2017. Ve své pozici chce navázat na dlouholetou tradici společnosti Tesco a pomocí technologií ještě více zatraktivnit nakupování. Jiří vystudoval elektrotechnickou fakultu na ČVUT, obor kybernetika a umělá inteligence. Jiří Maňas je ženatý, má tři syny a ve volném čase rád hraje nohejbal.
Renomia Benefit Aleš Masopust • obchodní ředitel
Aleš Masopust se od 1. srpna stal obchodním ředitelem Renomia Benefit, která je součástí společnosti Renomia aje poskytovatelem řešení pro firemní zaměstnanecké benefity. Masopust je nově zodpovědný za upevnění pozice Renomia v oblasti úvěrů, spoření, zprostředkování investic a pojištění pro fyzické osoby a za řízení rozvoje obchodního modelu Renomia Benefit napříč skupinou. Před příchodem do společnosti působil Aleš Masopust deset let ve skupině NN, kde poslední čtyři roky zastával pozici obchodního ředitele externí distribuce. Aleš Masopust vystudoval Vojenskou střední školu dopravní, absolvoval Český institut pro marketing. Je ženatý a má čtyři děti, ve volném čase se věnuje především rodině, cestování na motorce, v zimě pak lyžování. Je milovníkem dobrého espressa, kuchyně a vína.
IRMS Promotions Libor Hynek • obchodní ředitel
Libor Hynek (43) je novou posilou společnosti IRMS Promotions, která se specializuje na spotřebitelské soutěže. V pozici obchodního ředitele bude mít na starost především řízení obchodních aktivit a tvorbu nových soutěžních konceptů. Do společnosti navíc vstupuje i majetkově. Libor Hynek působil od roku 2010 jako obchodní ředitel ve společnosti Loterie Fortuna, kde měl na starost vybudování prodejní sítě pro nabídku loterijních produktů. Vedle obchodní odpovědnosti zároveň tvořil nové herní mechaniky a nové
značky i druhy stíracích losů. Obchodní zkušenosti sbíral Libor Hynek téměř deset let také ve společnosti CCS, kde vystřídal hned několik obchodních pozic. Od roku 2017 pak pomáhal koordinovat vstup na trh několika herním a zábavním konceptům a spolupracoval s několika marketingovými agenturami.
Colliers International Jana Vlková • ředitelka Workplace Advisory Silvie Marešová • senior associate, Industrial Agency
Ve společnosti Colliers International došlo ke dvěma povýšením do seniorních pozic v oddělení poradenství pro pracovní prostředí Workplace Advisory a v týmu průmyslových nemovitostí Industrial Agency. Workplace Advisory Colliers International zahájilo svoji činnost jako jedno z prvních takto zaměřených oddělení v České republice již v roce 2015. Jeho vedením byla nyní pověřena Jana Vlková, která se bude starat o chod a obchodní růst. Jana Vlková do vedení Workplace Advisory přechází z pozice ředitelky pro Business Development tuzemské pobočky Colliers International. Zastávala ji od srpna 2018 a zaměřovala se v ní na identifikaci a zajišťování nových obchodních příležitostí. Do Colliers nastoupila v roce 2012 jako ředitelka kancelářského oddělení. Před příchodem do Colliers získala četné zkušenosti jako výkonná ředitelka realitních investic Bank Austria v ČR či ve společnosti PBW Czech Republic. Do pozice senior associate v oddělení Industrial Agency byla povýšena Silvie Marešová. Zaměřuje se především na zastupování klientů při akvizicích a vyhledávání průmyslových prostor, poskytování přehledů informací o nemovitostech, na finanční analýzy a pomoc klientům při vyjednávání smluvních podmínek jak s developery, tak s nájemci. Do Colliers International nastoupila Silvie v březnu roku 2016 jako associate průmyslového oddělení. Dříve pracovala ve společnosti Cushman & Wakefield jako konzultantka týmu Office Agency. Silvie působí v oblasti nemovitostí přes šest let. Vystudovala magisterský program diplomacie a public relations na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů v Praze.