V letech 2005 až 2012 byl členem dozorčí rady společnosti, od roku 2012 je členem představenstva a od září 2016 zastává funkci místopředsedy představenstva. Novým místopředsedou představenstva byl ke stejnému datu zvolen Zdeněk Kupr. Ve čtyřčlenném složení pak bude působit ještě Pavel Homola i dosavadní předseda Jiří Popperl. Ten bude mít ve vedení společnosti na starost portfolio zaměřené na budoucnost Sokolovské uhelné asní související investiční projekty.
Neeco Global ICT Services
Artur Frankiewicz • finanční ředitel; CFO, Neeco Group Artur Frankiewicz byl jmenován finančním ředitelem společnosti Neeco Global ICT Services. Zároveň bude Frankiewicz působit jako CFO celé Neeco Group českého podnikatele Davida Pátka. Artur Frankiewicz má rozsáhlé zkušenosti s finančním řízením podniků, rozvoje jejich strategie a dosahování, respektive překonávání jejich obchodních cílů. Před příchodem do Prahy působil v polské investiční bance PwC a dále ve firmách Netia S. A. a Philip Morris International. V České republice vedl v posledních třech letech controlling prodeje a logistiky Unipetrol Group a sedm let působil také jako finanční ředitel společnosti Benzina. Ve své nové roli se Artur zaměří na business controlling, respektive podporu prodeje a operací k dosažení obchodních a fiLetište nančních cílů, a dále na oblast risk and treasury. Artur Frankiewicz je držitelem diplomu z Ekonomické univerzity v Krakově v oboru mezinárodních a politických vztahů a zahraničního obchodu.
Praha
Jiří Černík • člen představenstva Novým členem představenstva společnosti Letiště Praha je Jiří Černík. Bude zodpovědný za oblast financí, nákupu a informačních technologií. Na letiště přichází z pozice finančního ředitele společnosti Skanska. Jeho zkušenosti z oboru stavebnictví budou klíčové zejména pro plánované investice a financování rozvoje Letiště Václava Havla Praha v následujících letech, ve kterých se plánuje rozšíření terminálu 2, výstavba nové paralelní dráhy a v delším časovém horizontu také tzv. Airport City v okolí letiště. Jiří Černík vystudoval obor finanční podnikání na Masarykově univerzitě v Brně.
Kromě firmy Skanska působil například ve společnostech Zetor Trade, Honeywell, Jihomoravská plynárenská či EY.
Trigema
Tomáš Kucharčuk • finanční ředitel Tomáš Kucharčuk je finančním ředitelem developerské společnosti Trigema. Do společnosti přichází z Orea Hotels & Resorts, kde působil v pozici finančního ředitele sítě. Tomáš Kucharčuk (42) bude mít na starost zejména celkové ekonomické řízení všech společností, které bude odpovědný za řízení kontrolingových aktivit Trigemy. Zkušenosti z oblasti real-estate získal také díky působení ve skupině CPI Group. Předtím byl finančním manažerem ve společnosti Assa Abloy Entrance Systems. Tomáš Kucharčuk vystudoval Univerzitu Jana Amose Komenského v Praze. Hovoří anglicky. Je ženatý a ve volném čase se věnuje aktivitám s rodinou, sportu, cestování a zahradě.
Renomia
Leon Sverdlin • ředitel marketingu CEE Renomia, mezinárodní společnost poskytující služby v oblasti pojištění, risk managementu a finančních služeb, má nového marketingového ředitele. Leon Sverdlin je nově zodpovědný za řízení marketingových aktivit Renomia ve střední a východní Evropě. Do firmy přichází z reklamní agentury Mark BBDO, ve které působil 17 let jako kreativní ředitel.
Předtím pracoval v reklamní agentuře Leo Burnett Praha. Sverdlin studoval výtvarné umění a grafický design. Radim Kovács, dosavadní ředitel marketingu, se v rámci společnosti Renomia přesouvá po třech letech do obchodního oddělení do pozice business development leader CEE.
Panasonic
David Preece • generální ředitel CEE David Preece je novým generálním ředitelem společnosti Panasonic pro region střední a východní Evropy. David Preece začal pracovat ve společnosti Panasonic ve Velké Británii v roce 1991. Předtím byl zaměstnancem japonské společnosti Roland Corporation, která se zabývá výrobou elektronických hudebních nástrojů. V rámci působení ve společnosti Panasonic prošel řadou marketingových a obchodních pozic na různých evropských trzích. V roce 2013 se přesunul do marketingové centrály firmy v Německu jako ředitel zodpovědný za strategii značky a od roku 2015 působil ve Velké Británii jako ředitel marketingu a zástupce generálního ředitele.