PRAHA, LONDÝN (rek) - Přes třetinu nákladů ušetřila britská pobočka mobilního operátora T-Mobile tím, že svěřila některé své aktivity společnosti LogicaCMG, jež je přesunula do centra v indickém Bangalore. Spolupráce se týká zavádění nových služeb, jako jsou java hry, stahování vyzváněcích melodií či posílání zpráv se speciálním informačním obsahem.
V technologickém centru v Indii se zaměstnanci soustředí na návrhy a vývoj nových systémů pro zákazníky společnosti LogicaCMG. V tomto případě posuzují a schvalují podobu nových služeb z technologického hlediska, přizpůsobují nastavení internetového portálu a partnerských rozhraní a jsou odpovědni za testování bezchybné komunikace mezi systémy T-Mobile a jeho obchodních partnerů.
„Pro české uživatele to není podstatné. S místním T-Mobilem žádný podobný krok nepřipravujeme ani se žádným jiným zákazníkem. Tendence je zatím taková, že naše centra v Česku se stále více podílejí na podpoře západoevropských a severoamerických zákazníků, než by se tyto činnosti přesouvaly od nás na východ,“ sdělil týdeníku EURO šéf komunikace středoevropského zastoupení firmy Petr Hampl. „Z toho je patrné, že i podstatně levnější indické pracovní síle lze konkurovat, dokážete-li poskytnout špičkovou kvalitu a spolehlivost.“