Marek Jirsa
PRAHA (oh) – S účinností od 1. května jmenovala softwarová společnost Cleverlance Marka Jirsu (36) svým novým marketingovým manažerem. Jeho prvním úkolem bylo zabezpečení kompletního rebrandingu firmy, zároveň se bude starat o oslovování nových segmentů a marketingovou podporu specializovaných kursů, které Cleverlance pořádá.
Jirsa vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT, absolvoval také několik školení z oblasti marketingu a managementu. Profesní kariéru začal na pozici account manažera v reklamní agentuře Progress Promotion, později pracoval pro českou pobočku společnosti Alcatel jako specialista pro marketingovou komunikaci. Posledních pět let strávil v Českém Telecomu, kde vystřídal několik marketingových pozic. Do jeho kompetencí spadaly především komunikační aktivity na podporu internetových služeb divize Internet On Line.
Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou, z koníčků ho baví zejména badminton, četba a jízda na in-line bruslích.