Pravověrní muslimové a kritici židovského státu by dle kampaně měli ignorovat...
Celý podtitul:
Pravověrní muslimové a kritici židovského státu by dle kampaně měli ignorovat desítky mezinárodních „sionistických“ firem
Prodejnu supermarketu Carrefour v pařížském předměstí Aulnay-sous-Bois v sobotu odpoledne 7. března na několik hodin okupovala asi padesátka demonstrantů v zelených tričkách s nápisy „Boycott Israel“ a „Palestine vivera“. Důvodem demonstrace bylo, že Carrefour i přes jejich dřívější stížnosti prodává izraelské výrobky, které jsou z „uloupených, okupovaných, kolonizovaných území“ a měly by být označovány za „palestinské“. Demonstranti chodili od regálu k regálu, vyndávali z nich a odváželi izraelské ovoce, džusy, kosmetiku, přípravky pro děti s výkřiky: „Zabíjejí děti a pak nám zde prodávají přípravky pro děti! Kradou území a pak z něho prodávají v Carrefouru. Je to uloupené Palestincům, na palestinské půdě, s palestinskou vodou. Ostuda Francie.“
Před vyhozením každého výrobku pronášeli působivou řeč s refrénem: „A my je budeme kupovat?“ se sborovou odpovědí „Nebudeme!“
“L'Oréal si v Izraeli staví továrny a chlubí se v obchodní komoře, že má v Izraeli nejlepší zákaznickou základnu. Palestinské ženy samozřejmě nedbají na krásu, dbají na to, jak nakrmit svoje děti. A my je budeme kupovat? Nebudeme! Tyto klementinky z Jaffy, to jsou bomby na ničení domů, škol a mešit. A my je budeme kupovat? Nebudeme! Máme právo nepřispívat k masakru palestinského lidu! Dnes jsme všichni Palestinci! Bojkot! Bojkot! Bojkot!“
Demonstranti plenili regál po regálu, s doprovodným varováním firmám, které „podporují tyto válečné zločince“: „Do smetí s vámi. Vy všichni, kdo podporujete Izrael, dívejte se, co vás čeká. My zde tyto výrobky nechceme. Toto je Francie a my jsme tady doma! A Carrefoure, toto je naše poslední varování!“
Personál supermarketu se zjevně neodvážil zavolat policii, zákazníci demonstraci mlčky sledovali a tu a tam si některý přihodil: „Jižní Afrika ze začala otřásat, jakmile všechny země začaly bojkotovat její výrobky. Takže to, co děláte, já to vidím jako dobré.“
Podobná demonstrace se opakovala o týden později v pařížském předměstí St. Denis. Z obou byly donedávna na několika internetových stránkách k dispozici videozáznamy, které nakonec jedna po druhé z webu zmizely s vysvětlením, že „toto video bylo odstraněno vzhledem k porušení podmínek používání“. Demonstrace pořádalo sdružení několika protiizraelských organizací včetně jedné židovské jménem Réseau International des Juifs Antisionistes čili Mezinárodní síť antisionistických Židů.
KAMPAŇ NABÍRÁ OBRÁTKY
Bojkot izraelských výrobků jako součást celosvětové kampaně za delegitimizaci a izolaci Izraele nabírá zjevně nových rozměrů. Carrefour je jedna z mnoha desítek mezinárodních „sionistických“ firem, které mají bojkotovat pravověrní muslimové a kritici Izraele. Nejaktivnější kampaň se vede proti izraelské textilce Delta Galil, třebaže je to jedna z mála izraelských firem, která má výrobny v islámských zemích jako Egypt, Jordánsko a Turecko a poskytuje zaměstnání tamním lidem.
Zde je několik dalších firem, těch nejznámějších, z islámské internetové stránky zvané „Boycott Israel Campaign“: Hugo Boss, Calvin Klein, Buitoni, Coca-cola, Danone, Clinique, Disney, Perrier, Helena Rubinstein, Lancôme, Giorgio Armani, Tschibo, Kleenex, Maggi, Marks & Spencer, Nestlé, Tommy Hilfiger, Kit Kat, Vittel, Wonderbra, Johnson & Johnson, Revlon, Huggies, Kimberley-Clarke, Fanta, Sprite, Schweppes, Lilt, Sunkist, Kia Ora, IBM, CNN, Sky, Nokia, McDonald's, Starbucks.
Starbucks si nedávno vysloužil znamenitou anekdotu v egyptské televizi, kde 25. ledna imám Safwat Higazí vyzval k zavření kaváren Starbucksu v arabském a islámském světě a poučil své diváky takto: „Ta dívka s korunou na hlavě v logu Starbucksu je židovská královna Ester. Její koruna je královská koruna Perské říše, kterou získala sňatkem s králem Xerxesem, a to podvodem, který vymyslel její strýček padouch Mordechaj. A my teď kupujeme její výrobky.“
Vtip spočívá v tom, že dívka na logu firmy Starbucks má místo nohou ploutve a je to siréna z řecké mytologie. Starbuck byl pověrčivý námořník na lodi Pequod v Melvillově románu Moby Dick. Kavárenský řetězec je pojmenovaný po něm.
SIONISTICKÉ SPIKNUTÍ
Ale to je jen podružný detail v obrovském celosvětovém sionistickém spiknutí proti islámskému světu, které vymysleli „sionští mudrci“ ve svých protokolech sepsaných ve Švýcarsku v roce 1897, jak poučila egyptské televizní diváky 15. ledna další egyptská televizní hvězda imám Saláma Abdal Kawi.
„Na tomto černém kongresu sestavili tyto černé protokoly, aby zničili arabský národ, vyplenili jeho zdroje a zničili jeho mládež. Tato spiknutí byla tehdy vypracovaná a dnes se provádějí. Jedním z nich, vycházejícím z jejich černé nenávisti, je ovládnout celou globální ekonomiku, přimáčknout svět pod svůj palec. Tak vytvořili obrovské firmy, které jako pavouci rozestírají sítě do celého světa. Hlavním cílem těchto firem je vymýtit islámskou identitu,“ hřímal z TV imám.
Které že to firmy jsou? Inu všechny ty, jejichž výrobky se nacházejí v muslimských domovech. Prací prostředky Ariel, Tide a Persil – produkty sionistických firem. Coca-cola, Pepsi, Seven Up, Miranda, Fanta, téměř všechny sycené nápoje jsou výrobky sionisticko-americké. Řetězce mezinárodních restaurací, „které tak ráda navštěvuje muslimská mládež a jejichž kasy se plní muslimskými penězi“: „McDonald’s je židovsko-sionistický, Kentucky Fried Chicken je židovsko-sionistický, Little Caesar, Pizza Hut, Domino’s Pizza, Burger King… A pozor, teď je tu ještě nový typ kávy… toto všechno jsou čisté sionistické produkty, obzvlášť co je známé jako Starbucks, známá káva, sionistická.“
Tak skvělou bezplatnou reklamu si McDonald’s ani Starbucks snad ani nezaslouží. Ještě by do nich mohla přilákat i vytříbené pravicové labužníky a milovníky italské kávy.