Úložiště dat Škody ze zatopeného datového centra Casablanca se podle sdělení společnosti vyšplhají do desítek milionů korun. Firma pracuje na přesném vyčíslení a komunikuje s jednotlivými poškozenými klienty. Většinu peněz by měly dodat pojišťovny. „S náhradou škody se nám ozvala necelá třicítka zákazníků,“ vzkazují zástupci Casablanky.
Firma zároveň s tím začala s budováním „nového cloudu“ Big Blue One. Ten by se od toho dosavadního měl lišit zejména tím, že poběží ve třech lokalitách, přičemž jedna nová má být stoprocentní replikou hlavního datového úložiště a v případě výpadku bude moci převzít chod. Klon poběží v datovém centru Sitelu. Na návrhu infrastruktury se pracuje s hlavním dodavatelem, společností Hewlett-Packard. Stávající postižený datový komplex se má dočkat stavebních úprav tak, aby k dalším podobným problémům nemohlo dojít.
Casablanca zároveň tvrdí, že zásadní odliv klientů nenastal a že jde spíše o jednotlivce. Konkurence ovšem stále registruje nové zájemce a část klientů cloudu Big Blue One si pořizuje vlastní serverový hardware.