OBCHODNÍ ŘEDITEL TOP TV ZBYNĚK ROUBAL: Společnost Stanford, jež vydává také týdeník Profit, se stala spolumajitelem TOP TV, která 5. září zahájila vysílání z komplexu v Praze-Holešovicích. Televizi je možné sledovat v kabelových sítích. Profit se na detaily projektu zeptal obchodního ředitele stanice Zbyňka Roubala.
OBCHODNÍ ŘEDITEL TOP TV ZBYNĚK ROUBAL: Společnost Stanford, jež vydává také týdeník Profit, se stala spolumajitelem TOP TV, která 5. září zahájila vysílání z komplexu v Praze-Holešovicích. Televizi je možné sledovat v kabelových sítích. Profit se na detaily projektu zeptal obchodního ředitele stanice Zbyňka Roubala. * TOP TV má vysílací licenci od loňského jara. Stihli jste postavit nabídku stanice podle představ?
Vše se nakonec podařilo, vysíláme podle plánu, nasazujeme celkem 48 premiérových magazínů, k tomu každovšední tříhodinový živý studiový pořad.
* O programu jsme již minule hovořili s její generální ředitelkou Kateřinou Fričovou (Profit 35/2005), vás bych se rád nyní ptal čistě na obchodní záležitosti. Jaké nabízíte podnikatelům možnosti prezentace výrobků? Je to poměrně široká škála způsobů, které se od klasických stanic dost liší. Samozřejmě počítáme i s vysíláním klasických reklamních spotů, ale těžiště komerčních aktivit je jinde. Za prvé sázíme na verbální a vizuální prezentaci produktů a služeb v rámci živého studiového pořadu formou rozhovoru moderátora se zástupcem společnosti. Kromě toho umíme vyrobit třeba půlhodinový tematicky zaměřený pořad na produkt klienta nebo případně příspěvek do takového pořadu. Klient se v naší televizi stává spolutvůrcem programu. * U vás není zákaz ukázat třeba logo firmy? Ve srovnání s konkurencí nemáme, co se týče propagace produktů, žádné limity. Při dlouhodobé spolupráci můžou být dokonce obchodní název výrobku nebo jméno společnosti uvedeny v názvu pořadu. A především -výrobky či služby mohou být detailně popsány a předvedeny. * Chlubíte se, že ceny reklamy na TOP TV budou na úrovni cen rozhlasových spotů.
Třicetisekundový spot stojí od čtyř tisíc korun. To je ve srovnání s konkurencí příznivá cena.
* To je klasická reklama. Co ceny výroby příspěvků a pořadů? Například natočení studiového rozhovoru vyjde na sedm tisíc korun. Příspěvek ve formě reportáže natočíme za 25 tisíc až 65 tisíc korun, podle délky a složitosti natáčení. Celý třicetiminutový pořad, který zabere více jak dva natáčecí dny, bude zájemce stát od 130 tisíc korun výše. ZBYNĚK ROUBAL**
Pracoval v obchodním oddělení televizní stanice Nova, v roce 1997 přešel do Primy. Od roku 2001 byl výkonným ředitelem Rady pro reklamu.