HLASY ČTENÁŘŮ Vážená redakce, rád bych vám poděkoval za užitečné rady, které jsem se ve vašem časopisu dočetl. K napsání tohoto mailu mne vybudil hlavně výborný článek o krizové komunikaci v Profitu č. 23/2006. I když jde o více článků, protože čtu Profit už několik týdnů (a předtím jsem ho četl téměř po celá 90.
HLASY ČTENÁŘŮ
Vážená redakce, rád bych vám poděkoval za užitečné rady, které jsem se ve vašem časopisu dočetl. K napsání tohoto mailu mne vybudil hlavně výborný článek o krizové komunikaci v Profitu č. 23/2006. I když jde o více článků, protože čtu Profit už několik týdnů (a předtím jsem ho četl téměř po celá 90. léta, než se z podnikatelského časopisu změnil na politický plátek pana Svory).
Za takové rady si „poradenské“ agentury účtují 2000 korun za jeden dvouhodinový seminář. Absolvoval jsem asi dva, ale nikdy jsem nezískal tolik informací co do množství i srozumitelnosti jako u vás. Díky - ty peníze za koupení Profitu se mi mnohonásobně vrátily.