Internetový dům zaměstnává chytré hlavy po celém světě již několik let. Zatím poslední počinem je vize Philipsu nazvaná Connected Home. Connected Home má přesahovat prostor obývacího pokoje jako centra domácí zábavy a posunout jej do celé domácnosti.
Začíná u Streamium - internetového rádia s hi-fi kvalitou a funkčností nebo DesXcape s chytrým, odpojitelným a bezdrátovým PC monitorem. Ten umožňuje pracovat s PC aplikacemi kdekoli, ať doma či v kanceláři. Philips se chystá na projektu Connected Home podílet prostřednictvím aliancí s klíčovými partnery jako Telefonica, KPN a Benetton. V partnerství budou Philips a KPN společně pracovat na vývoji a nabídce služeb a výrobků připravených pro práci v prostředí širokopásmového připojení (broadband). V rámci dohody s firmou Benetton dodá Philips do 5000 obchodů této společnosti „chytré štítky“, které výrazně zlepší systém vyhledávání zboží, řízení objednávek a inventur. Z pohledu spotřebitelů může mít tato nová „nositelná technologie“ další potenciální výhody - v budoucnu se např. spotřebitelé budou moci vrátit domů, kde je moderní technologie pozná díky chytrému čipu všitému v kabátě.