Být mezi prvními, kdo osedlá atraktivní SUV postavené na základně jízdně skvělého Fordu Focus, nebude pro novopečeného majitele modelu C-Max jistě špatný pocit. Krom toho ale získá podle všeho velmi příjemný vůz na delší cestování.
Auto - reprezentace
Být mezi prvními, kdo osedlá atraktivní SUV postavené na základně jízdně skvělého Fordu Focus, nebude pro novopečeného majitele modelu C-Max jistě špatný pocit. Krom toho ale získá podle všeho velmi příjemný vůz na delší cestování.
Ford propůjčil k jízdním zkouškám automobil, který poprvé úspěšně předvedl na jaře v Ženevě. Ukázalo se, že automobil s nápadně skoseným čelním sklem a díky tomu i s mimořádně příznivým součinitelem aerodynamického odporu je velice pohodlným prostorným automobilem. Pozoruhodné je rozhodně rozhodnutí konstruktérů nestíhat konkurenci v šokující nabídce přidáním šestého a sedmého sedadla do zavazadlového prostoru, s fordovským odůvodněním, že by se jednalo jen o ne příliš pohodlná a jaksi nouzová místa. Naopak Ford šel cestou zatraktivnění druhé řady, kde je možné střední sedačku vysunout vzad do prostoru kufru a obě boční přiblížit po diagonále k prostředku. Výsledkem je podstatně větší prostor na nohy i tolik citlivý prostor pro komfort kolem loktů cestujících. Vstříc poptávce vyrazil Ford i v nabídce motorů: dva úplně nové agregáty Duratorg TDCi o objemech 1.6 a 2.0. Právě naftový dvoulitr je dodáván se šestistupňovou manuální převodovkou.