Zvýhodnění předplatitelů Jsem dlouholetým předplatitelem Vašeho časopisu Profit. To, že jsem s ním spokojen, nebudu popírat. Po delší době mě však mírně řečeno "dostala" Vaše propagační vložka o předplatném na rok 2005. " Každý nový předplatitel získá od PROFITu dárek: Organizátor od firmy ADK atd.
Zvýhodnění předplatitelů **Jsem dlouholetým předplatitelem Vašeho časopisu Profit. To, že jsem s ním spokojen, nebudu popírat. Po delší době mě však mírně řečeno „dostala“ Vaše propagační vložka o předplatném na rok 2005. “ Každý nový předplatitel získá od PROFITu dárek: Organizátor od firmy ADK atd.“ Myslíte si, že je to pro dlouhodobější předplatitele férové? Není totiž nic jednoduššího než předplatné zrušit a znovu objednat. Vím, že je to v současné době pouze otázka byznysu, ale i ten by si měl vážit zejména stálého zákazníka. S pozdravem Petr Popelka, Ústí nad labem Vážený pane Popelko, vydavatelství Stanford, a. s., získává nové předplatitele pro své tituly za běžné ceny s tím, že v různých obdobích roku k zaplacenému předplatnému nabízí ještě dárek. Tyto aktivity jsou akviziční. Se změnou ve vedení marketingu jsme si zároveň uvědomili, že je potřeba věnovat i větší pozornost na udržení stávajících předplatitelů. Pro letošní rok jsme připravili několik plošných aktivit, které se budou v roce 2005 dále rozvíjet. Snažíme se, aby tyto aktivity korespondovaly s obsahem týdeníku, tj. aby byly praktickými informacemi pro podnikatele. Ale zároveň si uvědomujeme i vytíženost a vysoké nároky na podnikatele s tím, že i oni si potřebují odpočinout a nabrat nové síly, proto úzce spolupracujeme s CK Fischer. Pro stálé předplatitele Stanford letos připravil 15% slevu na zájezd zakoupený u CK Fischer. Všichni předplatitelé obdrží zdarma ročenku Kniha seznamů 2005 v hodnotě 930 Kč, která je zajímavým průvodcem podnikáním v ČR. Od října do listopadu Profit pořádal zdarma pro své předplatitele v krajích konference na téma Financování malých a středních podniků a jejich odbyt v podmínkách EU, které se setkaly s velkým ohlasem. Na příští rok se budou škála služeb pro předplatitele v jednotlivých regionech a pravidelná podnikatelská setkání v regionech rozšiřovat. Na prosinec připravujeme setkání pro 50 předplatitelů, kde chceme získat náměty a podněty pro marketing i redakci. S pozdravem Erich Handl, šéfredaktor