Rakouský výrobce energetických nápojů Red Bull chystá expanzi do mobilní komunikace. Služby chce nabídnout ve 140 zemích, kde nyní prodává nápoje, tedy pravděpodobně i v Česku.
Foto: RedBull
Nová společnost Red Bull Mobile by už na Vánoce měla fungovat jako virtuální mobilní operátor v Německu. Síť bude provozovat přes operátora Telefónica. V roce 2011 chce firma služby dále rozšířit na asijské trhy a posléze do dalších evropských států. Operátor má nabídnout dva základní tarify za měsíční paušál 19 a 29 eur (asi 450 a 700 Kč). V rámci těchto tarifů by měl být také určitý počet volných minut, textových zpráv a také neomezený přístup k internetové televizi Red Bull TV.
Kromě telefonů běžných značek, nabízených pod vlastním názvem, a tarifů bude společnost poskytovat i videopřenosy a motivy ze sportovních i hudebních akcí, které sponzoruje. Tímto způsobem firma působí již na švýcarském, maďarském a rakouském trhu.