Transparentní účet prezidentského kandidáta Jana Fischera je skvělou příležitostí pro reklamu zadarmo nebo skoro zadarmo. Spokojeným inzerentem je třeba Tržiště hypoték.
Když na webu Novinky.cz vyšel minulý týden článek o diskusním fóru na Fischerově volebním účtu, figuroval na přední příčce výpisu odkaz na portál pro srovnání hypoték.
„Návštěvnost nám poté stoupla pětinásobně,“ pochvaluje si provozovatel portálu Tomáš Beran. Reklama ho přišla na sedm korun, přesně tolik poslal na konto prezidentskému kandidátovi. Řada dárců byla lakomějších, adeptovi na prezidenta věnovali jediný haléř. Raiffeisenbank, u níž si kancelář Jana Fischera zřídila transparentní účet, přitom za každou přijatou platbu strhávala sedm korun.
Banka si ale takového odsávání peněz, které odstartovala výzva na sociálních sítích, všimla a přestala Fischerovi absurdní poplatek účtovat. Odkazy na weby s nabídkami různého zboží a služeb nicméně na transparentním účtu přibývají dál.