MARTIN DIVIŠ, KOOPERATIVA: „Chceme snížit náskok České pojišťovny ve sféře životního pojištění,“ říká Martin Diviš, vrchní ředitel pojišťovny Kooperativa. Ta se stala letošním vítězem ankety Pojišťovna roku.
MARTIN DIVIŠ, KOOPERATIVA: „Chceme snížit náskok České pojišťovny ve sféře životního pojištění,“ říká Martin Diviš, vrchní ředitel pojišťovny Kooperativa. Ta se stala letošním vítězem ankety Pojišťovna roku. * Co pro vás první místo v anketě pojišťovacích makléřů znamená?
Ocenění Pojišťovna roku si velice vážíme. Zvítězit v tak silné konkurenci, jaká na českém pojistném trhu je, nás těší, ale zároveň i zavazuje. Jsme také rádi, že odborná i laická veřejnost si dnes Kooperativu již automaticky spojuje s označeními seriozní, silná, vstřícná, odborně zdatná.
* Jaké novinky letos Kooperativa nabízí podnikatelům, především těm malým?
Během léta začneme pracovat na modifikaci některých stávajících produktů, především půjde o zjednodušení produktu TREND. Chceme také připravit speciální produkt pro bytové domy a pojištění leasingu strojů a zařízení.
* Co nového čeká klienta-občana?
V naší pojišťovně proběhla velká restrukturalizace, jejímž ústředním mottem bylo především zlepšení služeb pro klienty. Snažíme se klientům ve všech činnostech - od sjednání smluv po likvidaci pojistných událostí - nabídnout co nejlepší a nejrychlejší služby. Spokojenost našich zákazníků u nás byla, je a vždy bude na prvním místě.
* Zatím je Kooperativa na českém trhu nezpochybnitelnou dvojkou. Jste s tím spokojeni, nebo hodláte zaútočit na dosud neotřesitelnou pozici České pojišťovny?
Kdo by nechtěl být jedničkou? V této chvíli ale pozici České pojišťovny neohrožujeme. Jsme realisté. Náskok České pojišťovny, především v životním pojištění, se nedá dohnat za dva tři roky.