Logos
PRAHA (oh) – Česká konzultační a technologická společnost Logos zaznamenala loni 53procentní nárůst obratu. Tržby dosáhly hodnoty bezmála 240 milionů korun, což je o 84 milionů více než předloni. V roce 2002 utržil Logos 115 milionů korun, během tří let tak firma dokázala svůj obrat více než zdvojnásobit. Za důvody dlouhodobého a přitom poměrně vysokého růstu považuje ředitel Logosu Pavel Šťovíček rozběhnutí nových informačních projektů v bankovnictví a pojišťovnictví či úspěšné zakázky v zahraniční, například pro prestižní britský obchodní dům Harrods nebo německou Volkswagen Bank. „Příkladem zdařilého záměru může být i projekt Eurotel Office Connector pro on-line správu firemních e-mailů prostřednictvím mobilních telefonů,“ říká Šťovíček.
Právě u projektů řešených v rámci rozvoje mobilních komunikací dojde podle Šťovíčka k razantnímu rozšíření. „Mobilní operátoři musejí stále přicházet s novými službami, stejně jako s novým a zajímavějším obsahem svých komunikačních nástrojů. V tom se pro nás skrývá velký potenciál,“ dodává.