Informace o prodeji, autorském právu, podnikání a o finančním řízení podniku.
Autor: Martin Siebert
DAVE LAKHANI: Jak prodávat, když nikdo nekupuje… a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou
Zhoršily se vám prodeje? Snížil se počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové „bibli“ prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat. Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás.
Vydala: Grada Publishing
Autorské právo, Průmyslová práva – ÚZ č. 752
Kompletní soubor 47 předpisů v úplném znění včetně vybraných ustanovení souvisejících předpisů. Publikace mimo jiné obsahuje autorský zákon, zákon o ochraně průmyslových vzorů, o užitných vzorech, o ochranných známkách, o vynálezech a zlepšovacích návrzích, o ochraně topografií, o ochraně označení původu, o patentových zástupcích, o ochraně práv k odrůdám, o ochraně olympijských symbolik a další. Součástí publikace jsou přehledy mezinárodního práva duševního vlastnictví a duševního vlastnictví ES, které byly od minulého vydání dotčeny řadou změn.
Vydalo: Nakladatelství Sagit
DONALD R. KEOUGH: Deset zaručených způsobů, jak neuspět v podnikání
Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu. Neochota podstupovat rizika, nepružnost, izolace manažerů od každodenního provozu, spoléhání na externí konzultanty, nebezpečí byrokracie, nekonzistentní firemní komunikace – to jsou jen některá z rizik, na něž kniha upozorňuje s využitím příkladů z podnikové praxe i z každodenního života. Autor klade důraz na „lidskou stránku“ podnikání, na vlastnosti a chování manažerů, protože chyb se nedopouštějí podniky, ale jednotlivci.
Vydal: Management Press
ROMANA NÝVLTOVÁ, PAVEL MARINIČ: Finanční řízení podniku – Moderní metody a trendy
V publikaci vycházející z aktuální podnikové praxe se seznámíte s moderními přístupy, metodami a instrumenty finančního řízení primárně z pohledu základního finančního cíle – tvorby a zvyšování hodnoty podniku pro jeho vlastníky. Autoři popisují rozhodování a postupy v nejdůležitějších oblastech krátkodobého i dlouhodobého finančního řízení s ohledem na zvolenou podnikovou finanční strategii, čas, riziko i klíčové faktory vnějšího prostředí. V základní rovině také poznáte metody hodnocení firemní výkonnosti a oceňování podniku jako celku. Součástí publikace jsou tematické příklady s řešením a studium problematiky usnadňují také shrnutí základních poznatků, klíčové pojmy a znalostní i testové otázky včetně řešení, uvedených v závěru kapitol.
Vydala: Grada Publishing