Informace o marketingových postupech, živnostenském zákoně, hospodaření s časem a o webdesignu naleznete v následujích knihách.
Autor: Martin Siebert
Milan Kašík, Karel Havlíček: Marketing při utváření podnikové strategie
Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje i výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ale i na světovém trhu.
Vydala: Vysoká škola finanční a správní
Živnostenské podnikání, volný pohyb služeb, podpora podnikání, ÚZ č. 753
Živnostenský zákon byl dotčen dalšími novelami, a to v souvislosti s novými zákony o základních registrech a o platebním styku. Změnami prošel také zákon o živnostenských úřadech a zákon o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu. Nový je zákon o volném pohybu služeb s prováděcí vyhláškou. Publikace obsahuje celkem 16 předpisů. Všechny novelizované pasáže jsou zvýrazněny tučně.
Vydalo: Nakladatelství Sagit
David Gruber: Time management, Efektivní hospodaření s časem – klíčová součást beneopedie
Pozdní příchody, přesouvání pracovních schůzek, odkládání či dokonce neplnění pracovních úkolů, vyrušování sebe i druhých, to vše patří v současné době mezi „nešvary“ způsobující zbytečné stresy a konflikty. Třetí rozšířené a doplněné vydání příručky efektivního hospodaření s časem z dílny zkušeného lektora přináší zasvěcené rady, jak si stanovit priority a šetřit čas při obchodních jednáních, týmové komunikaci či při studiu, jak si zkrátka čas efektivně naplánovat a těmto nedostatkům se vyhnout. Autor rovněž zdůrazňuje nutnost dostatečné relaxace a plánovitého využívání volného času. Nové vydání knihy posouvá dovednosti efektivního time managementu na úroveň vyšší generace v duchu nového komplexního oboru,
takzvané beneopedie.
Vydal: Management Press
Jason Beaird: Principy krásného webdesignu – průvodce krok za krokem
Vaše webové stránky sice fungují, ale cítíte, že nevypadají zrovna dobře? Řešení vám poradí tato kniha, která vám srozumitelným a názorným způsobem představí proces, jak převést myšlenku o hezkém designu ve skutek. Kniha poradí, jak implementovat designové prvky a pochopit, co dělá design „hezkým“, jak vymyslet příjemný layout a jaké volit kombinace barev, jaké používat textury, obrázky a fonty, a nakonec jak všechno správně propojit dohromady a dojít od původního konceptu ke krásnému webu. Čtenář kromě mnoha praktických ukázek najde i funkční části kódu.
Vydala: Grada Publishing