Informace o mezinárodním marketingu, managementu a o sebepoznání naleznete v následujících knihách.
Autor: Martin Siebert
David Kuneš: Sebepoznání – První krok na cestě k duševnímu zdraví
Autor prozkoumává různé přístupy k sebepoznání a usiluje o jejich uspořádání do celistvého logického systému, který by čtenáři usnadnil cestu k sobě. V teoreticky zaměřené části popisuje hlavní přístupy k sebepoznání v oblasti psychoterapie. V praktické části se zabývá jednotlivými oblastmi sebepoznání a nabízí různorodé techniky pro získávání informací o sobě. Na začátku každé kapitoly autor teoreticky vymezuje danou oblast a nabízí příklady i různá cvičení, která slouží k prohloubení sebepoznání. Autor vyučuje psychoterapeutické předměty na Psychologickém ústavu FF MU v Brně, podílí se na výuce oboru.
Vydal: Portál
Hana Machková: Mezinárodní marketing
Nové třetí, aktualizované a přepracované vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, například úlohu marketingu v oblasti CSR (společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí.
Vydala: Grada Publishing
Oldřich Šuleř: 100 klíčových manažerských praktik
Publikace mapuje systematické a analytické metody používané manažery v procesu řízení s cílem zvyšovat úspěšnost přijímaných rozhodnutí, zlepšovat výkonnost a efektivnost řízených činností. Je prvním dílem, který se zaměřuje na sto nejpoužívanějších technik obecného managementu. Příručka je rozčleněna do pěti částí – na techniky osobní organizace, komunikační techniky, techniky vedení lidí, rozhodovací techniky a organizační techniky. Jednotlivé manažerské techniky jsou představeny ve stručné a srozumitelné strukturované podobě. Vznikla tak přehledná a praktická příručka použitelná vedoucími pracovníky na různých úrovních řízení i stupni zkušeností, stejně jako studenty a všemi, kdo se chtějí seznámit s metodami práce manažera.
Vydal: Computer Press