Menu Zavřít

Rozšiřte si svou knihovnu: Moderní rétorika, Diferencované řízení vztahů se zákazníky

27. 9. 2009
Autor: profit

Informace o pojišťovnictví, rétorice, managementu a občanském zákoníku naleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Marcela Hrubošová: Profese pojišťovací zprostředkovatel aneb Co by měl každý „pojišťovák“ vědět

Kniha je základním průvodcem pojišťovacího zprostředkovatele. Představuje jeho činnost z pohledu podnikatele, jemuž výkonem této činnosti plynou povinnosti, ale i práva ke státnímu dozoru, úřadům, smluvním partnerům či klientům. Kniha je psána jednoduchou formou, srozumitelnost a přehlednost textu je podpořena příkladovými ukázkami pomocí virtuálního pojišťovacího zprostředkovatele pana Aloise Nováka, který s touto činností teprve začíná. Autorka si bere za úkol představit začínajícímu pojišťovacímu zprostředkovateli obor pojišťovnictví, činnost zprostředkovatelů pojištění, jeho práva a povinnosti plynoucí z platné legislativy.

Vydalo: Nakladatelství Linde

Alena Špačková: Moderní rétorika

Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli? Jak si připravit projev a prezentaci? Jak promluvit přesvědčivě před posluchači a udržet jejich pozornost? Jak zvládnout trému a působit sebejistě a kompetentně? Jak se obléknout a upravit? Jak ovlivnit posluchače řečí těla? Jak trénovat hlas a výslovnost? Jak reagovat na otázky a vystupovat na poradách? Jak pracovat s pomůckami? Jak pronést slavnostní projev? V novém, již třetím aktualizovaném vydání úspěšné příručky autorka sympaticky, fundovaně a spolehlivě tyto dotazy na mnoha příkladech a tipech zodpoví, jako by předávala své zkušenosti reálnému klientovi.

Vydala: Grada Publishing

Hana Lošťáková a kolektiv: Diferencované řízení vztahů se zákazníky Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalováním hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře publikován nebyl. Vydala: Grada Publishing Karel Eliáš a kolektiv: Občanský zákoník – Velký akademický komentář**

MM25_AI

Svým pojetím kniha nabízí čtenářům vědecký, kritický a prakticky využitelný výklad zákona. Kromě popisu obsahu normy a rozboru platné úpravy poskytuje také poučení o celkovém základu jednotlivých institutů a jejich širších aspektech, a to i pokud jde o příčiny vzniku stávající úpravy jednotlivých ustanovení a jejich porovnání s relevantními standardy kontinentálního práva. Účelem komentáře není glorifikovat právní úpravu nebo judikaturu, ale kriticky poukázat na jejich klady i nedostatky. Především však jde o dílo obsahující prakticky využitelné poučení o věcném obsahu normy. Je určeno především soudcům, advokátům, pracovníkům státní správy a samosprávy, podnikovým právníkům i širšímu okruhu čtenářů.

Vydalo: Nakladatelství Linde

  • Našli jste v článku chybu?