Problematikou PR a zákonem o pracovním poměru se zabývají následující knihy.
Autor: Martin Siebert
Václav Svoboda: Public relations – moderně a účinně
Druhé, aktualizované vydání úspěšné publikace je doplněno o poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířeno o nový fenomén on-line PR – blogování – více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracována je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností.
Vydala: Grada Publishing
Petr Bezouška: Vyhlídky do budoucnosti pracovního práva
Autor předkládá čtenářům netradiční publikaci. Její obsah totiž tvoří návrh zákona o pracovním poměru. První část knihy přináší mnoho vědeckých poznatků. Druhou část tvoří návrh zákona o pracovním poměru s odůvodněním. Zpracování problematiky se výrazně koncepčně liší od dosavadní právní úpravy a je nabídkou k diskuzi o budoucí koncepci pracovního práva v Česku.
Vydalo: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk