Informace o retailingu, účetnictví, rétorice a prodeji neleznete v následujících knihách.
Autor: Martin Siebert
Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler: Retail marketing
Klíčová oborová monografie pro praxi maloobchodních řetězců a základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Autoři podrobně vysvětlují různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna názornými příklady a ilustracemi.
Vydal: Management Press
Účetnictví územních samosprávných celků, organizačních složek státu a příspěvkových organizací 2010, Kontrola – ÚZ č. 761
Publikace je rozdělena do dvou kapitol, z nichž první obsahuje zákon o účetnictví se změnami pro rok 2010 a jeho dvě nové vyhlášky: technickou vyhlášku o účetních záznamech a prováděcí vyhlášku, která přináší rozsáhlé změny v metodice účetnictví. Druhá kapitola zahrnuje zákony o státní a finanční kontrole, prováděcí vyhlášku a zákon o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí.
Vydalo: Nakladatelství Sagit
Božena Šmajsová Buchtová: Rétorika, Vážnost mluveného slova Druhé aktualizované vydání úspěšné publikace přibližuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska správné odborné mluvy. Renomovaná autorka klade důraz na techniku mluveného projevu, formy řečnických projevů a psychologické aspekty rétorických dovedností. Připomíná nezbytnost péče o mluvené slovo v dnešní uspěchané informační společnosti. Nezapomíná ani na emoční stránku jazyka, jeho skryté významy a role či jeho formy užití ve společenském životě. Knihu ocení všichni, kteří vystupují na veřejnosti. Vydala: Grada Publishing Richard Denny: Prodejem k vítězství**
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, tato kniha se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli. Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.
Vydal: Computer Press