Menu Zavřít

Rozšiřte svou knihovnu: Tvořivost a inovace v práci manažera a Sociologie sociálních skupin

30. 5. 2010
Autor: profit

Informace o tvořivosti, webdesignu, sociologii sociálních skupin a o cenách naleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

MILAN MIKULÁŠTÍK: Tvořivost a inovace v práci manažera

Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech – na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivosti. Možná právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci.

Vydala: Grada Publishing

CLINT ECCHER: Profesionální webdesign, Techniky a vzorová řešení pro XHTML a CSS

Pomalé, neefektivní a neatraktivní weby v dnešním zahlceném internetovém prostředí nemají šanci získat přízeň návštěvníků. Jak je dělat jinak, aby byly přitažlivé, spolehlivé, intuitivní? V knize najdete praktické techniky, tipy a vzorová řešení se sbírkou 210 hotových šablon a jejich grafických zdrojů ve Photoshopu na přiloženém CD. Získáte tak najednou výukový kurz a obrovské množství hotových webů k okamžitému použití.

Vydal: Computer Press

ELIŠKA NOVOTNÁ: Sociologie sociálních skupin

Naše každodennost se odehrává v sociálních skupinách. V nich prožíváme svá přátelství a spory, v nich si druhých vážíme či je zatracujeme. V nich se máme rádi, milujeme a nenávidíme, hádáme se a pomlouváme. Ve skupinách spolupracujeme a soutěžíme, pomáháme si, ale i ubližujeme. Ve skupinách nejsme sami – a nejsme-li sami nebo ve dvojici, jsme v sociální skupině. Kniha představuje sociální skupinu jako jednu z forem sociální integrace. Seznamte se s jejími aktéry i skupinovými pozicemi a rolemi aktérů. Uvažujte o procesech skupinové strukturace, skupinovém napětí a o tom, jak spolu se skupinovým zájmem skupina vzniká, mění se a zaniká.

Vydala: Grada Publishing

Cenové předpisy, Nájemné z bytu – ÚZ č. 759

MM25_AI

V kapitole věnované cenám je zákon o cenách, zákon o působnosti orgánů České republiky v oblasti cen, vyhláška o nájemném z bytů a výměr Ministerstva financí, kterým se vydává seznam zboží (služeb) s regulovanými cenami. V novelizovaném zákoně o cenách se cestovním kancelářím ukládá povinnost uvádět konečné ceny zájezdů; nově se definují některé pojmy, jako např. nepřiměřený majetkový prospěch, obvyklá cena, přiměřený zisk. Novým způsobem je řešena celá oblast porušení cenových předpisů. Druhá kapitola obsahuje zákon o jednostranném zvyšování nájemného a sdělení o roztřídění obcí do velikostních kategorií podle počtu obyvatel pro rok 2009 a 2010.

Vydalo: Nakladatelství Sagit

  • Našli jste v článku chybu?