Menu Zavřít

S novou divizí pro event marketing

23. 5. 2007
Autor: Euro.cz

Ředitelem byl jmenován Gérard Askinazi

Agentura Euro RSCG Worldwide založila mezinárodní divizi Euro RSCG Worldwide Events, jež se specializuje na organizaci konferencí, seminářů a dalších společenských akcí. Generálním ředitelem byl jmenován Gérard Askinazi, který dříve zastával funkci viceprezidenta Euro RSCG pro veřejné akce.
„Snahou Euro RSCG Worldwide Events je poskytnout nejen mezinárodní koordinaci sítě akcí, ale i zvýšit viditelnost a růst nabídky pro event marketing,“ uvedl Askinazi, „rovněž máme v úmyslu rozvíjet naše schopnosti v organizaci mezinárodních konferencí, incentivních akcí, setkání a seminářů. Ve spolupráci s Euro RSCG Life plánujeme zvýšit účast na trhu v oblasti zdravotního a farmaceutického marketingu.“
V Česku je součástí sítě oddělení pro event marketing patřící do divize Euro RSCG PR & CC, která náleží k pražské agentuře Euro RSCG. Oddělení akcí vede Judita Urbánková. Mezi největší události patřily počiny pro českou Telefóniku O2, dále pro Avon, Danone, Komerční banku, Microsoft a Vichy.

  • Našli jste v článku chybu?