Komerční banka (KB), které se nejlépe ze všech velkých tuzemských bank daří získávat klienty, vsadila při akvizicích na mladé lidi a internet. V prvním březnovém týdnu spustila portál www.G2.cz, který poskytuje tipy na aktivní trávení volného času; zejména v oblasti kultury, extrémních sportů a cestování. „Vyvinuli jsme graficky i obsahově zajímavé médium umožňující nám bližší kontakt s mladou generací,“ uvádí Zdeněk Mojžíšek, ředitel marketingu KB.
„Oblíbenost Komerční banky mezi mladými roste díky službám, které přesně reagují na jejich potřeby. Loni se majiteli účtu G2 stalo čtyřicet tisíc mladých lidí. Na podzim minulého roku jsme představili kreditní kartu určenou výhradně studentům jako finanční rezerva. Další novinkou budou experti zaměření výhradně na profesionální poradenství mladým. A nový portál přesně zapadá do naší strategie,“ plánuje Mojžíšek.