Jedny z nejlevnějších dodávek na trhu nabídla korejská značka KIA. Jde o vylepšené verze modelů K 2500 a Pregio.K2500 je takzvaný furgon, tedy jakési malé nákladní auto, v případě P regia jde o klasickou dodávku. Obě auta mají nyní kulatější tvar a řadu různých vylepšení. Ta se týkají především furgonu.
Jedny z nejlevnějších dodávek na trhu nabídla korejská značka KIA. Jde o vylepšené verze modelů K 2500 a Pregio.
K2500 je takzvaný furgon, tedy jakési malé nákladní auto, v případě P regia jde o klasickou dodávku. Obě auta mají nyní kulatější tvar a řadu různých vylepšení. Ta se týkají především furgonu. Zvětšil se, má delší rozvor a unese o 300 kilogramů více než předchozí verze. „V yrovnal se tím konkurenci, především nejprodávanějšímu Fordu Transit,“ řekl generální ředitel tuzemského zastoupení značky Libor Šrámek. Čeští dodavatelé na vůz nabízejí několik druhů nástaveb - pekařské skříně, třístranné sklápěče i kontejnery. „Novinkou je zvedací plošina. U minulé verze jsme ji neměli a přišli jsme o jednoho důležitého zákazníka. Nyní je už plošina k mání. Jediné, co nenabízíme, je domíchávač betonu,“ uvedl Šrámek. Za auto lze připojit také brzděné i nebrzděné přívěsy. Za tažné zařízení je ale třeba připlatit. Cena K 2500 se oproti staré verzi zvýšila o pět tisíc korun na 349 980 korun v nejlevnější verzi. Dodávka P regio stojí o dvacet tisíc korun více.