Škoda Auto prodala v pololetí 378.747 aut, což bylo o 15 procent více oproti loňskému srovnatelnému období. V Číně rostly prodeje o 83 procent, na domácím trhu o 16,6 procenta.
Autor: Škoda Auto
„Značka profituje zejména z velmi dobré poptávky v Číně, ale i na mnoha trzích v západní a východní Evropě. V některých zemích je automobilový trh po obtížném roce 2009 ještě velmi nestabilní,“ uvedl člen představenstva Škody Auto Reinhard Fleger. V Číně firma prodala 84.135 vozidel, v Česku 30.431 aut.
Druhým největším odbytištěm Škody po Číně je i nadále Německo, kam se prodalo 58 tisíc vozů. Mladoboleslavská firma zaznamenala nárůst prodeje v západní Evropě (bez Německa), o 34,5 procenta na 117.283 vozidel. Největší podíl na tom měla Británie s nárůstem 61,2 procenta a Španělsko s 50 procenty. Nárůst prodeje hlásí také zámořské regiony, a to o téměř 50 procent na 25 tisíc vozů. Zotavení vykazují i trhy ve východní Evropě, například v Rusku stoupl prodej o 7,5 procenta na 20.800 vozů.