KRÁTCENa rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta.
Na rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta. Druhé místo obsadila značka Volkswagen s tržním podílem 8,53 procenta a třetí příčku Peugeot s podílem 6,89 procenta. Prodej nákladních automobilů s hmotností od 3,5 do 12 tun se loni zvýšil téměř o čtvrtinu, na 968 vozů. Nejúspěšnější byla společnost Iveco s téměř 40procentním podílem na trhu.