Auto - reprezentaceVětší octavia, nebo menší passat? Co superb vlastně je? Stačí se svézt!Mladoboleslavská značka při uvádění superbu na trh hýřila optimismem. V posledních měsících ovšem nadšení trochu ubývá a továrna jakoby začala trochu střízlivět.
Auto - reprezentace
Větší octavia, nebo menší passat? Co superb vlastně je? Stačí se svézt!
Mladoboleslavská značka při uvádění superbu na trh hýřila optimismem. V posledních měsících ovšem nadšení trochu ubývá a továrna jakoby začala trochu střízlivět. Superb sice posbíral po světě některá ocenění, ale run na jeho objednávání měl být zřejmě podle představ marketérů masivnější. Proč to? Ukázalo se, že automobil skoro nelze při běžném pohledu odlišit od octavie. A tu má v této zemi leckdo! Proč by si tedy podnikatel, kterému se daří a může si dovolit přesedlat z octavie na superb, takové auto kupoval, když si změny málokdo vlastně všimne? A tak je superb orientován o to silněji na nabídku státním službám a jako služební vůz pro vyšší management velkých podniků. A zde boduje. Proč? Protože je to velmi podařený automobil. Škoda Superb mnoho svých prve pochybujících majitelů získala zkušební jízdou. Jízdní komfort totiž je pro toho, kdo za volant usedl s představou „větší octavia - menší passat“ hodně překvapivý. Tlumení nerovností, stabilita i při razantní jízdě a konečně i nabídka motorů s letecky impozantním benzinovým 2.8 na špici, je pro každého skeptika skutečnou lekcí.