Menu Zavřít

Školení zabírá

8. 6. 2006
Autor: Euro.cz

Chování personálu se zlepšilo o čtvrtinu

PRAHA (pp) - Chování zaměstnanců České pošty (ČP) a kvalita jejich služeb se zlepšuje. Došel k tomu průzkum agentury TNS AISA. „V roce 2003 jsme zahájili speciální tréninkový program, do kterého se zapojili v loňském roce přepážkoví zaměstnanci 227 pošt s nejvyšším zatížením. Agentura monitorovala bodováním úroveň jednání se zákazníky před začátkem školení a po jeho ukončení (prosinec 2005),“ řekl ředitel odboru komunikace ČP Ivo Mravinac.
Pracovníci agentury vystupující v roli zákazníků se soustředili především na schopnosti zvládnout základní i krizové komunikace a na obchodní dovednosti při nabízení služeb. Jako výrazné zlepšení hodnotili mimo jiné vysvětlení služby, dovednost a argumentaci při jejím nabízení a atmosféru při komunikaci. Ocenění úrovně profesního jednání pracovníků přepážek bylo o čtvrtinu lepší po ukončení školení než před jeho zahájením. Mezi jednotlivými regiony nebyly velké rozdíly. V celkovém indexu kvality nabízení služeb a prodejní dovednosti dopadly nejlépe západní Čechy a severní Morava. ČP chce monitoring ještě opakovat, aby se účinnost profesního tréninku ukázala i v delším časovém horizontu.

  • Našli jste v článku chybu?