AKTUÁLNĚMarketingová akce Seatu s názvem „Lov na Leona“ je u konce. Výherce si převzal cenu. V soutěži, do níž bylo vstupenkou „ulovení“ snímku modelu Leon, rozhodovalo štěstí a dobrý úsudek - tipovalo se totiž, kolik takto získaných snímků bude celkem do soutěže zasláno.
AKTUÁLNĚ
Marketingová akce Seatu s názvem „Lov na Leona“ je u konce. Výherce si převzal cenu. V soutěži, do níž bylo vstupenkou „ulovení“ snímku modelu Leon, rozhodovalo štěstí a dobrý úsudek - tipovalo se totiž, kolik takto získaných snímků bude celkem do soutěže zasláno. Nakonec jich bylo přesně 3809 a tomuto číslu nejbližší tip přisoudil výherce z Prahy. Seat mu předal výhru -Leon 1.6 ve výbavě Reference.