Prodeje skupiny AAA AUTO se v 1. čtvrtletí 2011 zvýšily v meziročním srovnání o 37 % a navazují tak na oživování prodejů z předcházejícího období.
Foto: Jakub Stadler
Oživení bylo registrováno jak na českém trhu s nárůstem o 31 %, tak především na slovenském trhu, kde se prodeje za první čtvrtletí v meziročním srovnání zvýšily o více než 58 %. Přes signály oživování poptávky na trhu, si společnost uchovává pro tento rok konzervativní očekávání růstu celkových prodejů o 10 % na obou trzích působení.
Skupina AAA AUTO v prvním čtvrtletí 2011 prodala celkem 11 051 vozů, z čehož 8 025 vozů bylo prodáno v České republice a 3 026 na Slovensku. V České republice byly tradičně nejsilnější prodeje v Praze a okolí, následované východními a severními Čechy. Na Slovensku nejvyšší meziroční prodejní nárůsty zaregistrovala autocentra v Banské Bystrici, Nitře, Žilině a Košicích.
Preference jednotlivých kategorií vozů (meziroční srovnání I.Q 2011/I.Q 2010):
1. Off roads + 242 %
2. SUV + 230 %
3. Užitkové vozy + 208 %
4. MPV + 181 %
5. Convertible + 175 %