Slevomat, český slevový server, nyní firmám umožňuje nabízet slevy na vlastní produkty nebo služby kromě webového rozhraní i přes SMS zprávy.
Foto: Profimedia.cz
Cílené rozesílání SMS zpráv zákazníkům Slevomatu využijí především společnosti prodávající rychloobrátkové zboží a firmy, které nabízejí služby s možností okamžitého využití. Pokud se firma rozhodne pro SMS kanál a zadá slevu, zaměstnanci Slevomatu ji v pracovní době schválí do jedné hodiny.
„Ideální využití potenciálu rychlého schválení se nabízí například pro provozovatele restaurací. Restauratér může cílit na zákazníky z okolí restaurace, když mu jedna položka z denního menu zbývá nevyprodaná a nechce, aby investované náklady skončily v koši. Možností je ovšem nespočet,“ uvedl Tomáš Čupr, spolumajitel Slevomatu.
Podmínkou zadání SMS slevy je existující firemní profil na Slevomatu. Po schválení slevy ze strany Slevomatu přijde zákazníkovi na mobilní telefon SMS zpráva s nabídkou, kterou může okamžitě využít jednoduše tak, že na dané místo přijde a zaměstnancům příchozí SMS zprávu ukáže. Nabídky budou zaslány na mobilní telefon pouze těm uživatelům Slevomatu, kteří se přihlásí k odběru. Slevy budou vybírány tak, aby respektovaly preference a bydliště potenciálního zákazníka. SMS slev mohou využít zákazníci všech mobilních operátorů působících v České republice.
Pilotní provoz SMS slev byl spuštěn v Praze a dle úspěšnosti služby v metropoli se chystá i do dalších českých měst. Podle Čupra se za několik týdnů tato funkce objeví i jako součást již existujících aplikací pro chytré telefony. Uživatel si pomocí interaktivní mapy bude moci kdekoliv ve městě zobrazit nejbližší slevy, které může aktuálně využít.