HLASY ČTENÁŘŮ(reakce na test automobilu KIA Sorento v Profitu č. 16/2006) Když se jakýkoliv terénní vůz v bahně či písku „položí na břicho „ tak nic než lopata, podkládání hnacích kol nebo naviják nepomůže. Proto v případě, že se zmiňované Sorento oproti Touaregu z bahna vyhrabalo, tak rozhodně nemohlo být na břiše.
HLASY ČTENÁŘŮ
(reakce na test automobilu KIA Sorento v Profitu č. 16/2006)
Když se jakýkoliv terénní vůz v bahně či písku „položí na břicho „ tak nic než lopata, podkládání hnacích kol nebo naviják nepomůže. Proto v případě, že se zmiňované Sorento oproti Touaregu z bahna vyhrabalo, tak rozhodně nemohlo být na břiše.
V případě, že leží na podvozku Touareg a všechna kola se pod plynem začnou „ve vzduchu“ protáčet na prázdno, proti prokluz je přibrzďuje a cíleně snižuje točivý moment, aby se zabránilo poškození elektroniky ESP - sama se tak chrání. Jakmile dojde zpětně ke kontaktu s podkladem, točivý moment je opět k dispozici. Takže tento jev je na místě a je naopak důkazem vyspělosti vozu, nikoliv jeho slabinou.