PRAHA (tos) - Několik let poté, co se pojistné produkty od partnerských pojišťoven objevily na přepážkách Komerční banky (Allianz), České spořitelny (Kooperativa) nebo HVB Bank (Generali), začínají stejný typ koalic uzavírat i menší hráči. Citibank nově na svých pobočkách prodává „Plán pro život“ připravený ve spolupráci s Aegon pojišťovnou. Pojišťovna bude pro změnu prostřednictvím své distribuční sítě nabízet kreditní karty vydávané Citibank. „Tímto krokem dosáhla banka stavu, kdy jsou v její síti dostupné produkty ze všech finančních oblastí, tedy z bankovnictví, investičního bankovnictví a pojišťovnictví,“ uvedl ředitel retailu Citibank Bert Pijls.
„Z průzkumu českého trhu, který jsme uskutečnili počátkem loňského roku, vyplynulo, že vzdělanější lidé s vyššími příjmy považují širokou nabídku produktů za jeden z klíčových prvků pro výběr pojišťovny. Kvalitní kreditní karty v produktovém portfoliu našich poradců dosud chyběly,“ řekl Boris Čuchran, generální ředitel Aegonu.
Citibank plán pro život je připravený na základě investičního životního pojištění Aegon Live. Hlavní pojistné krytí na smrt a dožití lze doplnit o připojištění pro případ smrti úrazem, trvalých následků úrazu, závažných onemocnění či se jím zprostit od placení pojistného v případě plné invalidity.