Polská mediální skupina Agora vstoupila do brněnského startupu ROI Hunter už loni, přičemž se zavázala, že celkem do ní investuje 4,4 miliony eur (112 milionů korun). Nyní v druhém kole financování navýšila Agora svůj podíl v české reklamní platformě na současných téměř 24 procent.
Skupina to uvedla v povinné zprávě pro polskou burzu.
Agora navýšila svůj podíl, jelikož platforma ROI Hunter splnila podmínky smlouvy a dosáhla stanovených finančních výsledků.
ROI Hunter, kterou založil Karel Tlusťák, je marketingovým partnerem a zároveň také součástí nově připravovaného technologického programu Googlu Channel Sales. Spolupracuje s více než 250 firmami, jako například s polským prodejním portálem Allegro.
Investice má podpořit růst společnosti, nábor lidí a expanzi do dalších zemí. Hlavní sídlo ROI Hunteru zůstává v Brně, pobočky jsou v Praze, Varšavě, Dubaji, Singapuru a Säo Paulu. ROI Hunter má necelou stovku zaměstnanců, další rozšíření plánuje především ve Velké Británii, USA a Asii. Agora je jednou z největších mediálních skupin ve střední Evropě (kdysi ji mimochodem zakládal slavný polský režisér Andrzej Wajda). Je zalistována na varšavské burze. '