Krátce
E-shop pro Harrods Česká technologicko-konzultační společnost Logos získala zakázku na další rozšíření systému elektronického obchodování londýnského obchodního domu Harrods. Logos již v minulosti pro Brity vytvořil internetový obchod, nový systém navíc umožní přímé napojení na sklad tak, aby bylo možné kdykoli sledovat stav zásilek prostřednictvím webových stránek či call centra. Zároveň by měl systém umožňovat vytváření více zásilek v jednom nákupu či rozšířit spektrum platebních metod.
Pevné linky netáhnou Téměř jeden milion zákazníků pevných linek ztratila za posledních šest let společnost Telefónica O2, nástupce dominantního pevného operátora Český Telecom. Počet provozovaných linek v současnosti dosahuje 2,84 milionu. Pokles zájmu o používání fixních linek souvisí zejména s nárůstem konkurence v podobně mobilních telefonů, jejichž počet se za stejné období zvýšil z 4,3 milionu na zhruba 11,8 milionu. Propad telefonování po pevných linkách se Telecom a jeho nástupce, Telefónica O2, snaží nahradit vysokorychlostním připojením k internetu. Od roku 2003, kdy začal ADSL služby nabízet, získal přibližně 400 tisíc zákazníků.