Po blamáži dieselgate by se mohlo zdát, že diesel je mrtvý. Elektromobilita, chystané změny emisní legislativy i společensko-politické klima hrozí dotlačit auta se vznětovými motory až za okraj propadliště dějin. V „malých“ vozech naftě asi vážně odzvonilo. Ve vyšších patrech trhu však diesel ani koncern Volkswagen neřekly poslední slovo. Nejnovější osmiválec 4.0 TDI s „elektrickým turbem“ je bezpochyby jedním z nejúžasnějších vznětových motorů, jaké byly kdy do sériového auta namontovány.
Po blamáži dieselgate by se mohlo zdát, že diesel je mrtvý. Elektromobilita, chystané změny emisní legislativy i společensko-politické klima hrozí dotlačit auta se vznětovými motory až za okraj propadliště dějin. V „malých“ vozech naftě asi vážně odzvonilo. Ve vyšších patrech trhu však diesel ani koncern Volkswagen neřekly poslední slovo. Nejnovější osmiválec 4.0 TDI s „elektrickým turbem“ je bezpochyby jedním z nejúžasnějších vznětových motorů, jaké byly kdy do sériového auta namontovány.