Menu Zavřít

Tiskovázpráva.online edituje zprávy před rozesláním do redakcí

17. 6. 2019
Autor: e.vox

Marketingová flotila e.vox spustila novou službu Tiskovázpráva.online. Je určená marketérům a jiným firemním profesionálům, kteří vydávají tiskové zprávy, aniž by měli k dispozici vlastní tiskové oddělení nebo specialistu public relations.

„Tisková zpráva patří mezi základní nástroje komunikace s médii. Pro profíka je její napsání hračkou, ve firmách ale často komunikaci řeší obchodní nebo marketingový manažer nebo asistentka vedení, kterým nová služba poskytne odbornou podporu,“ říká Zdeněk Fekar, obchodní ředitel společnosti e.vox provozující nový servis.

Tiskovázpráva.online nenahrazuje služby PR agentur či specialistů - klient po zaslání vlastní tiskové zprávy dostane rychlou zpětnou vazbu, jak ji doplnit nebo upravit, aby splňovala očekávání novinářů. Doporučení, jak zprávu upravit, dostane klient standardně do 24 hodin, využít může i expresní službu s reakcí do dvou hodin.

Prvním zákazníkům až do konce září nabízí online služba zvýhodněné zaváděcí ceny. Standardní jednorázové využití služby tak vyjde na 990,- korun + DPH, v nabídce jsou i cenově úsporné balíčky předplatného.

ebf - tip - debata

Marketingová flotila e.vox poskytuje služby v oboru marketingových komunikací. Kromě poradenství v oblasti public relations a vztahů s médii napíšeme tiskové zprávy, letáky, časopisy, newslettery pro zákazníky, dodavatele i jiné cílové skupiny, postaráme se o vaše sociální sítě, webové stránky nebo video.

Zdeněk Fekar jako ekonomický novinář psal o marketingu, médiích, maloobchodu a službách v redakcích deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, v týdenících Strategie, Profit a Euro či v online deníku Peníze.cz.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).